.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر شمال نیوز محقق شد؛
موحدمنش، چهارمین رئیس دانشگاه پیام نور مازندران
رئیس دانشگاه پیام نور کشور طی حکمی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران را منصوب کرد. طی این حکم با تشکر از زحمات رئیس پیشین این دانشگاه آقای دکتر ...
موحدمنش، چهارمین رئیس دانشگاه پیام نور مازندران

رئيس دانشگاه پيام‌نور استان مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، طی حکمی از سوی دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام نور کشور، صادقعلی موحدمنش به سمت رئیس جدید دانشگاه پیام نور مازندران و جايگزين ابوالقاسم اثني عشري مي‌شود.

صادقعلي موحدمنش قرار است روز شنبه 10 مهرماه با حضور زياري رئيس دانشگاه پيام‌نور به عنوان رئيس دانشگاه پيام‌نور استان معارفه و از زحمات اثنی عشری تقدیر بعمل آید.

موحدمنش اهل شهرستان ساري كه است از دانشگاه علامه طباطبايي مدرك دكتراي گرفته است.

رئيس دانشگاه پيام نور مازندران سوابق مديريتي درخشانی را در دانشگاه پيام‌نور بهشهر، ساري و مشاور علمی استاندار مازندران را در كارنامه خود دارد.

اثني عشري رئيس پيشين دانشگاه پيام‌نور مازندران به درجه بازنشستگي نائل شد.

صادقعلي موحدمنش امروز در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز گفت: با توجه به جایگاه و اهمیت دانشگاه پیام نور مازندران با حدود 50 هزار نفر دانشجو و 18 مرکز و واحد دانشگاهی در سراسر استان به نظر می رسد در برنامه های پنجم توسعه باید توجه جدی به توسعه کیفی دانشگاه، توسعه در تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و ایجاد زیربناها و زیرساختارهای توسعه مبتنی بر ابزارهای نوین آموزشی از جمله شبکه ملی آموزش تاکید شود.

وی افزود: از آنجائیکه دانشگاه پیام نور از ظرفیت و قابلیت های بسیار بالایی در آموزش تخصصی نیروهای انسانی برای بخش دولتی و خصوصی برخوردار است ما آمادگی داریم بر اساس تقاهم نامه های همکاری علمی و آموزشی با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی نیازهای آموزشی و تخصصی آنها را در چارچوب مصوبات دانشگاهی و آموزش های آزاد و ضمن خدمت کارکنان در آینده فراهم کنیم.
موحدمنش اظهار داشت: به نظر می رسد با توجه به توسعه کمی دانشگاه در سال های اخیر، کمبودهایی از نظر امکانات و وفضاهای آموزشی، زیربناها و زیرساختارهای مبتنی بر آموزش مجازی دانشگاه، وجود دارد که انتظار می رود در برنامه پنجم توسعه اعتبارات ملی و استانی مناسب برای رفع این محدودیت ها و موانع اختصاص داده شود.

  پایگاه خبری شمال نیوز هفته گذشته خبر از انتصاب دکتر صادقعلی موحدمنش به سمت رئیس دانشگاه پیام نور مازندران را منتشر کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1389
انشاا.. كه مبارك باشه و آرزوي توفيق براي اين استاد مكتبي و ولايتي
محمودي قادي 7 مهر 1389
با سلام
بنده در اواخر دوران تحصيل در دانشگاه پيام نور مركز ساري (سال 1375)كه همزمان با رياست ايشان بوده به علت مشكلي در خصوص نحوه برخورد يكي از كاركنان وقت دانشگاه ايجاد شده بود نزد ايشان مراجعه نموده ونامبرده با صحه صدر با موضوع برخورد منطقي نموده وامروز پس از 14 سال خوشحالم با تجديد خاطره حمايت ايشان از يك دانشجو فردي لايق جهت مديريت خانواده پام نور مازندران منصوب گرديده اند.
علوی 7 مهر 1389
امروز هم که از حکم داداش موحدمنش خبری نشد احتمالا" شما حکم رو به تهران ابلاغ می کنید.
نا شناس 7 مهر 1389
باسلام بنده هم این انتصاب شایسته رابه جناب آقای دکترموحد منش تبریک عرض می کنم وهمچنانکه ایشان مستحضرند باید زیرساختارهای دانشگاه پیام نور راباسازماندهی نیروهای کیفی منزوی شده دردانشگاه وتوسعه فضای فیزیکی دانشگاه بارشته های کاربردی سازگاربامحیط واستفاده از همه ظرفیتها وپتانسیلهای موجود دردانشگاه درراستای تحقق اهداف آموزش عالی به کارگرفت.باتشکر.یکی ازکارشناسان ومریدان شما دردانشگاه پیام نور
يوسف 7 مهر 1389
خدا را شكر كه مديريت تغيير كرد و دانشگاه نجات پيدا نمود اميد است مدير جديد ااين همه نابساماني را درست كند
دريغ از يك لحظه نظم كاري در مدير يت قبلي
نا شناس 7 مهر 1389
با سلام وتشكر ازمديريت قبلي ضمن تبريك به أقاي دكتر موحد منش اين انتصاب بسيار شايسته را به فال نيك كرفته واميدواريم باتوانايهاي بالاي ايشان ضعفهاي موجوى هرجه سريعتر مرتفع شود
نا شناس 7 مهر 1389
آفای دکتر موحد منش : برخی روسای دانشگاه پیام نور دارای مدرک معادل هستند که باید حل شود. دانشگاه جای بی سوادها نیست.
نا شناس 8 مهر 1389
آرزوی موفقیت هرچه بیشتر نخبگان علمی استان مازندران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم . جعفر قربان پور نامزد دریافت جایزه علمی 2010 یونسکو در خاورمیانه از اداره کل آموزش و پرورش مازندران
رمضان قدمي 8 مهر 1389
باسلام.اين فردمومن وخداترس هرمسئوليتي داشته باشدباخلوص نيت انجام ميدهد.دورودخدابرايشان باد.اي كاش تمام مسئولين مثل دكتربودنند.
نا شناس 8 مهر 1389
با سلام
ابتدا دکتر؟؟؟موحد منش موضوع مدرک خودش را حل کند ،بعدا برای حل مدارک سایر آقایون اقدام نمایند.
نا شناس 8 مهر 1389
با تبریک انشاءالله بعد از مستقر شدن یک غربال حسابی باید در پیش باشد
اصغر 9 مهر 1389
انشااله خير است به دکتر موحد منش بفرماييد بعضي از روسا مراکز پيام نور بصورت مادام العمر رئيس هستند (بيش از ده سال) آنان راعوض نکن
نا شناس 28 مهر 1389
رییس مشروط به اخذ مدرک دکتری فعلا داره به مگسان دور شیرینی جولان میده.فقط خواستم بگم مگسای دور شما قبلا هم مگسای روسای قبلی بودن .کلا مگس به دنیا اومدن.
نا شناس 28 مهر 1389
عزیزی که از خلوص نیت این آقا گفتی .بترس از روزی که انسانها بر اساس نیاتشان برانگیخته خواهند شد.لحظه ای سرت را بالا بگیر و به آسمانها خیره شو .وقدرت خداوند رانظاره گر باش.
نا شناس 28 مهر 1389
آقای موحد منش در این مدتی که تشریف اوردید ملاقات عمومی هم داشتید؟کوچکترین اشاره ای به مرکز ساری وحل معضلاتش داشته اید.آیا میدونید نام این مرکز دربین دانشجویان پایگاه جهنمی است.ایا از برنامه کلاسها خبری دارید.بی سرو ته ترین دانشگاه روی زمین
نا شناس 6 ارديبهشت 1390
آقای موحدمنش لطف بفرمایید برای استخدام جدید دانشگاه ساری از هم فامیلی دور تر استفاده کنید تارو عثنی اشری شاد شود . ضمن اگر وقت کردید سری به مراکز ها هم بزنید مخصوصا بهشهر وسعی شود از معاون باادب سخنور درمسائل جاری دانشگاه ازوی استفاده شود . حیف است همه رقم استاد است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.